Přístup s přihlášením

Pacient musí mít ve své kartě u lékaře uložený email, prostřednictvím kterého se bude přihlašovat

Heslo si volí pacient sám.

  • Při každém dalším vstupu už zadává pacient svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.

Popis dostupných služeb po přihlášení:

  1. Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně. 

  2. Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce

  3. Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů vašich budoucích návštěv v ordinaci, vámi zadanou objednávku si můžete smazat

  4. Zaslání zprávy – můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě nebo dotaz, omluvu z plánované návštěvy

  5. Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek

  6. Přehled termínů „preventivních“ Prohlídek a Očkování, případně termínů pro příští návštěvu

Můžete sledovat způsob vyřízení vašich požadavků, o vyřízení je pacient informován emailem